Všeobecné zmluvné podmienky

Zmluvné podmienky týkajúce sa poskytovania služieb na platforme eMEDIUS

Všeobecné zmluvné podmienky

Článok I. - VŠEOBECNÉ USTANOVENIA

A. Zmluvné strany

  1. Tieto Zmluvné podmienky, ďalej len „ ZP “, vydáva spoločnosť Komora pre medicínske právo – MEDIUS so sídlom Mäsiarska 6, 040 01 Košice, IČO:  42097321, DIČ: 2023083854, s registráciou v registri občianskych združení vedený Ministerstvom vnútra SR, č.: VVS/ l -900/90-306 63, e-mail kontakt: office@medius.sk, telefonický kontakt dostupný počas pracovných dní v čase medzi 8:00 – 16:30 je 0948 342 800, (ďalej len „eMEDIUS“ alebo len „ my “). Pre prípad, že by sme vo vzťahu k Vám vystupovali ako podnikateľ a Vy vo vzťahu k nám ako spotrebiteľ, uvádzame pre Vás v článku V. týchto ZP ďalšie informácie.
  2. My budeme zmluvnou stranou týchto Zmluvných podmienok a s odkazom na ne budeme zastávať takú úlohu, ktorú nám Zmluva určí.
  3. Môžeme na tieto ZP odkázať v akejkoľvek Zmluve, ktorú budeme uzatvárať. Kedykoľvek tak urobíme, vzťahujú sa tieto ZP na všetky prvky vzťahu založeného Zmluvou, ibaže zo Zmluvy vyplýva niečo iné alebo je v týchto ZP uvedené, že sa niektorá ich časť týka len určitého typu Zmluvy.
  4. Druhou stranou Zmluvy môže byť akákoľvek osoba, s ktorou budeme uzatvárať Zmluvu. V týchto ZP ju označujeme ako „druhá strana“, „bežný užívateľ“, „Partner“ alebo len „Vy“.
  5. Podľa týchto ZP a s odkazom s Vami uzatvárame zmluvu, na základe ktorej Vám
    1. poskytujeme prístup k vzdelávacím materiálom na platforme eMEDIUS;
    2. umožňujeme na platforme eMEDIUS:
      1. vytvoriť klientsku zónu, v ktorej môžete využívať vzdelávacie materiály eMEDIUS, ako aj Vaše vlastné materiály, distribuovať ich užívateľom, ktorých ste si v klientskej zóne vytvorili, kontrolovať a vyhodnocovať proces oboznamovania sa s materiálmi zo strany užívateľov, ktorým ste tieto materiály priradili,
      2. prijímať a vyhodnocovať hlásenia o nežiadúcich udalostiach,
      3. využívať ďalšie funkcionality, ktoré platforma eMEDIUS ponúka.

      B. Definícia pojmov

      Nasledujúce pojmy používané v týchto ZP, ak sú uvedené s veľkým písmenom na začiatku, majú nasledujúci význam: 

      1.  Partnerom“ je fyzická alebo právnická osoba, ktorá má záujem využívať funkcionality Klientskej zóny a ktorá si za týmto účelom na platforme zriadila Klientsku zónu, alebo ktorej sme na základe jej záujmu Klientsku zónu zriadili my.
      2. Strana“ ste ako Vy, tak i my.
      3. Užívateľ“ ste Vy.
      4. Platforma eMEDIUS“ je komplexné elektronické online riešenie zamerané na:
        1. e-learningové vzdelávanie,
        2. manažovanie rizika v organizácii prostredníctvom koordinovaného a kontrolovaného distribuovania informácií, ktoré je povinný zamestnanec Partnera ovládať a  ktoré umožňuje vyhodnocovať správania zamestnanca k jemu prideleným obsahom zamestnávateľa, ako sú smernice, edukácia a podobne,
        3. nahlasovanie, správu a evidenciu nahlásených nežiadúcich udalostí. 

        C. Informácie vzťahujúce sa na uzavretie ZP elektronickým spôsobom 

        1. Súhlas s týmito ZP vyjadrujete elektronickými prostriedkami prostredníctvom Platformy eMEDIUS v súlade s § 40 OZ. Pred vyjadrením súhlasu máte možnosť sa s obsahom ZP oboznámiť a vyzývame Vás, aby ste tak urobili. 
        2. Prijatie nášho návrhu ZP uskutočníte v procese zakladania Klientskej zóny alebo Bežného užívateľského účtu tým, že označíte svoj súhlas so ZP v príslušnom políčku. Potvrdením súhlasu a stlačením tlačidla „Vyhlasujem, že som sa oboznámil so zmluvnými podmienkami týkajúcimi sa poskytovania služieb na platforme eMEDIUS a súhlasím s nimi“ (alebo obdobným textom) sa ZP považujú za uzavreté.
        3. V prípade objednania konkrétnych Služieb vzniká zmluvný vzťah momentom objednania Služby. Objednaním Služby prejavujete záujem o jej poskytnutie a zaväzujete sa k úhrade príslušnej sumy podľa Cenníka. 
        4. Podmienky poskytnutia jednotlivých Služieb sú uvedené v týchto ZP a na Platforme eMEDIUS. Pred objednaním konkrétnej Služby sa s týmito podmienkami dôkladne oboznámte. 
        5. Zmluvný vzťah medzi Vami a eMEDIUS sa uzatvára prostredníctvom elektronických zariadení alebo prostriedkov diaľkovej komunikácie. Vytvorením Klientskej zóny alebo Bežného užívateľského účtu súhlasíte s týmto spôsobom uzatvárania zmluvy. Následne sa tento spôsob uzatvárania zmluvy bude vzťahovať aj na objednanie akejkoľvek Služby na Platforme eMEDIUS. 
        6. Zmluvný vzťah medzi Vami a eMEDIUS vzniká na dobu neurčitú, pokiaľ nie je v konkrétnom prípade uvedené inak. 
        7. Tieto ZP sú uzavreté v slovenskom jazyku a sú pre obe strany záväzné.
        8. Vaším súhlasom s naším návrhom ZP robíte voči nám nasledujúce vyhlásenia a záväzky: 
          1. máte plnú a neobmedzenú svojprávnosť a máte plnú spôsobilosť súhlasiť so ZP a využívať služby poskytované na Platforme eMEDIUS; 
          2. všetky údaje, ktoré ste o sebe uviedli vo svojom Bežnom užívateľskom účte a Klientskej zóne, sú úplné, presné a pravdivé; 
          3. pred vyjadrením svojho súhlasu ste mali možnosť si text ZP prečítať, porozumeli ste mu a vyjadrujete svoju vôľu byť ich ustanoveniami viazaný; 
          4. ak ste právnickou osobou, tak fyzické osoby, ktoré vykonávajú úkony smerujúce k založeniu Bežného užívateľského účtu alebo Klientskej zóny a úkony, ktoré majú povahu zmien údajov, nákupu služieb na Platforme eMEDIUS, alebo majú povahu právnych úkonov, z ktorých je možné dedukovať, že Vás majú právne zaväzovať, sú oprávnené konať Vaším menom; 
          5. ak si zriaďujete Klientsku zónu, tak dovolením vstupu administrátorom emedius do vašej Klientskej zóny (funkcia v nastaveniach v časti Základné údaje), nám dávate súhlas s dodatkom o spracovaní údajov (DPA), ktorým nás poverujete na spracúvanie osobných údajov fyzických osôb vo Vašej klientskej zóne; 
          6. prijmete všetky opatrenia, aby ste zamedzili zneužitiu Vašich prístupových údajov do Vášho účtu alebo Klientskej zóny zo strany nepovolaných osôb, nakoľko prostredníctvom týchto údajov je možné nakupovať služby, ktoré poskytujeme na Platforme eMEDIUS a ich nákupom na Vašej strane vzniká povinnosť zaplatiť ich cenu.

          D. Ochrana osobných údajov  

          1. Náš tím tvrdo pracoval, aby Platforma eMEDIUS bola plne v súlade s GDPR. V eMEDIUS je ochrana vášho súkromia našou najvyššou prioritou. 
          2. Máme vytvorené všetky potrebné dokumenty a prijaté vhodné technické a organizačné opatrenia na zabezpečenie vysokej úrovne ochrany osobných údajov.  
          3. Ak si vytvoríte Bežný užívateľský účet, tak spracúvame vaše osobné údaje, ktoré nám poskytnete. Aby ste sa dozvedeli viac o tom, ako spracúvame a chránime vaše osobné údaje v súlade s právnymi predpismi a štandardnými postupmi, prečítajte si Pravidlá spracúvania osobných údajov pri využívaní platformy pre Bežných užívateľov. Pred vytvorením Bežného užívateľského účtu je potrebné sa s nimi oboznámiť a potvrdiť nám, že ste sa s nimi oboznámili.  
          4. Ak si vytvoríte Klientsku zónu, tak ako Partner sa stávate prevádzkovateľom informačných systémov a preberá plnú zodpovednosť za spracovanie osobných údajov pri využívaní platformy eMEDIUS. Ako prevádzkovateľ máte povinnosť zabezpečiť ochranu osobných údajov v súlade s platnými právnymi predpismi, vrátane poučenia užívateľov (superadminov, klientskych užívateľov a pod.) o pravidlách spracovania osobných údajov. V prípade Klientskej zóny nezodpovedáme za správnosť a kompletnosť implementácie právnych predpisov týkajúcich sa ochrany osobných údajov Partnerom pri využívaní platformy eMEDIUS. 
          5. Do Klientskej zóny majú prístup len osoby určené Partnerom, preto z našej strany nedochádza k spracovaniu osobných údajov. V nastaveniach v časti Základné údaje nám viete dovoliť vstup do vašej Klientskej zóny. Dovolením administrátorom eMEDIUS vstupu do Klientskej zóny, nám dávate súhlas s Dodatkom o spracovaní údajov (DPA), ktorým nás poverujete na spracúvanie osobných údajov fyzických osôb vo Vašej Klientskej zóne a ktorý spĺňa požiadavky GDPR a odráža naše záväzky v oblasti ochrany osobných údajov a bezpečnosti. Aby ste sa dozvedeli viac o tom, ako spracúvame a chránime Vaše osobné údaje v súlade s právnymi predpismi a štandardnými postupmi, prečítajte si Dodatok o spracovaní osobných údajov. 
          6. Aby sme vám mohli poskytovať čo najkvalitnejšie služby, používame našich starostlivo vybraných čiastkových sprostredkovateľov. Podľa požiadaviek GDPR nájdete zoznam našich subdodávateľov zahrnutých v Zásadách ochrany osobných údajov Bežných užívateľov, Zásadách ochrany osobných údajov pre Klientsku zónu a DPA. Všetci naši subdodávatelia majú sídlo v EÚ. 
          7. Náš poskytovateľ služieb dátového centra poskytuje všetky potrebné bezpečnostné opatrenia na ochranu a spracovanie dát. Naše služby poskytuje dôveryhodné a certifikované centrum na ukladanie údajov v Európskej únii. Môžete si byť istí, že vaše údaje sú u nás v bezpečí. 
          8. Ak máte akékoľvek otázky týkajúce sa ochrany údajov, kontaktujte nás. 
             

Článok II. - BEŽNÍ UŽÍVATELIA NA PLATFORME eMEDIUS

A. Vytvorenie účtu

  1. Ak chcete používať Platformu eMEDIUS ako Bežný užívateľ, musíte si vytvoriť Bežný užívateľský účet. Vytvorenie Bežného užívateľského účtu je bezplatné. 
  2. Na vytvorenie Bežného užívateľského účtu na Platforme eMEDIUS musíte najprv prejsť procesom registrácie. Pred registráciou si starostlivo prečítajte naše ZP.  
  3. Pri registrácii budete požiadaný o poskytnutie určitých osobných údajov, ktoré sú potrebné na vytvorenie a správu Vášho účtu. Zaväzujete sa, že poskytnete presné, úplné a aktuálne údaje.  
  4. Po vyplnení registračného formulára a potvrdení súhlasu s našimi ZP získavate prístup do Vášho Bežného užívateľského účtu a spolu s ním aj do Verejnej časti platformy eMEDIUS.  
  5. Ste povinní udržiavať svoje prihlasovacie údaje v tajnosti a nezdieľať ich s nikým iným. Za akúkoľvek aktivitu vykonanú prostredníctvom Vášho Bežného užívateľského účtu nesiete plnú zodpovednosť. 
  6. Máte možnosť kedykoľvek upraviť svoje osobné údaje prostredníctvom nastavení Vášho účtu. Zaväzujete sa, že udržíte svoje údaje aktuálne a pravdivé. Akékoľvek zmeny týkajúce sa Vašich osobných údajov alebo kontaktných informácií musia byť okamžite aktualizované. 
  7. Bežný užívateľský účet Vám umožňuje prístup do Verejnej časti platformy. Prístup do Verejnej časti platformy Vám automaticky nezabezpečuje prístup k obsahom Materiálov a absolvovanie Materiálu. Ak chcete mať prístup ku konkrétnemu Materiálu a absolvovať ho, je potrebné si daný Materiál zakúpiť.

B. Zakúpenie Materiálu

  1. Najprv sa prihláste do svojho Bežného užívateľského účtu na stránke eMEDIUS pomocou svojich prihlasovacích údajov. Ak ešte nemáte účet, zaregistrujte sa a vytvorte si ho podľa pokynov na stránke. 
  2. Po prihlásení je potrebné sa z rozhrania osobného účtu prepnúť na hlavnú stránku, kde nájdete prehľad dostupných Materiálov a služieb, ktoré eMEDIUS ponúka. 
  3. Na hlavnej stránke môžete prehľadávať Materiály pomocou vyhľadávacieho poľa alebo prehliadaním rôznych kategórií a balíkov. Každý Materiál je zvyčajne sprevádzaný popisom, ktorý Vám poskytne podrobné informácie o obsahu a účele Materiálu. 
  4. Keď nájdete Materiál, ktorý Vás zaujíma, kliknite na jeho názov alebo obrázok, aby ste sa dostali na stránku s podrobnosťami o Materiáli. Tu si môžete prečítať viac o obsahu Materiálu, jeho vzdelávacích cieľoch a podrobnostiach súvisiacich s jeho absolvovaním. 
  5. Ak sa rozhodnete objednať vybraný Materiál, kliknite na tlačidlo „Zakúpiť“. Týmto krokom pridáte Materiál do svojho nákupného košíka.  
  6. V nákupnom košíku môžete mať len jeden Materiál. Preto po pridaní Materiálu doplňte Vaše fakturačné údaje a prejdite k dokončeniu objednávky.  
  7. Označte  spôsob platby a keď ste pripravený dokončiť objednávku, kliknite na tlačidlo “Objednať a zaplatiť”. Budete presmerovaný na zabezpečenú platobnú bránu, prostredníctvom ktorej dokončíte Váš nákup Materiálu. 
  8. Pred zaplatením budete vyzvaní, aby ste súhlasili s okamžitým poskytnutím edukačného Materiálu a tým stratou práva na odstúpenie od zmluvy. 
  9. Akonáhle zaplatíte za Materiál, ktorý Vám bude okamžite sprístupnený v sekcii “Moje materiály” vo forme digitálneho obsahu, tak nemáte právo odstúpiť od zmluvy. 
  10. Obsah zakúpeného Materiálu si môžete preštudovať a následne absolvovať test, ak k nemu prislúcha. Po úspešnom absolvovaní testu Vám systém automaticky vystaví Potvrdenie o absolvovaní materiálu, ktoré má časovo neobmedzenú alebo obmedzenú platnosť v závislosti od typu Materiálu. Údaj o časovej platnosti Potvrdenia o absolvovaní materiálu je uvedený priamo na potvrdení. 
  11. Obsah zakúpeného Materiálu je dostupný vo Vašom Bežnom užívateľskom účte v sekcii „Moje materiály“ od zakúpenia do momentu absolvovania Materiálu. Po absolvovaní Materiálu už nebudete mať k dispozícii obsah Materiálu. Môžeme sa rozhodnúť, že v niektorých prípadoch budete mať dostupný Materiál aj po absolvovaní Materiálu. Bežnému užívateľovi však nevzniká právny nárok na dostupnosť Materiálu po jeho absolvovaní. Ak sa rozhodneme, že budete mať k dispozícii obsah Materiálu aj po jeho absolvovaní, tak nezodpovedáme za úplnosť a aktuálnosť jeho obsahu.    
  12. Ak máte záujem o ďalšie Materiály, ktoré sú v ponuke na portáli eMEDIUS, postupujte rovnakým spôsobom ako pri nákupe prvého Materiálu.

C. Absolvovanie zakúpeného edukačného materiálu

  1. Pri každom edukačnom Materiáli máte k dispozícii tieto informácie: 
    1. názov Materiálu, 
    2. stručný popis Materiálu a jeho vzdelávacích cieľov, 
    3. odhadovaný čas potrebný na štúdium materiálu, 
    4. čas na vypracovanie testu, 
    5. minimálnu hranicu pre úspešné absolvovanie testu, 
    6. typ testu (s jednou správnou odpoveďou alebo s viacerými správnymi odpoveďami) a počet otázok v teste, 
    7. počet pokusov na absolvovanie testu, 
    8. prípadne ďalšie doplňujúce informácie. 

    D. Práva a povinnosti Bežného užívateľa

    1. Máte právo používať služby Platformy eMEDIUS výlučne v súlade s platnými právnymi predpismi Slovenskej republiky a týmito ZP. 
    2. Nesmiete zasahovať do prevádzky a funkčnosti služieb Platformy eMEDIUS, meniť informácie alebo ich inak zneužívať. Rovnako sa nesmiete pokúšať získať neautorizovaný prístup k Službám Platformy eMEDIUS. 
    3. Všetky autorské a iné práva súvisiace s funkčnosťou, službami, databázami, vizuálnym stvárnením a informačným obsahom platformy eMEDIUS patria spoločnosti eMEDIUS alebo tretím stranám, s ktorými má eMEDIUS uzatvorené príslušné zmluvy. Ste povinný neporušovať autorské práva. 
    4. Edukačné materiály sú určené výhradne pre vaše osobné použitie. Edukačné materiály a obsah Platformy eMEDIUS nie je dovolené zdieľať, kopírovať alebo inak šíriť bez písomného súhlasu eMEDIUS.

    E. Zrušenie účtu

    1. Svoj účet môžete kedykoľvek zrušiť zaslaním svojej žiadosti o zrušenie účtu na emailovú adresu: office@medius.sk
    2. Váš účet môže byť zrušený aj v prípade, ak platba za zakúpený Materiál nebude úspešná alebo porušíte tieto ZP.
       

Článok III. - KLIENTSKA ZÓNA NA PLATFORME eMEDIUS

A. Vytvorenie účtu

  1. Ak chcete používať Klientsku zónu, musíte si vytvoriť Účet superadmina.  
  2. Vytvorenie a spravovanie Účtu superadmina je spoplatnené mesačnou odmenou podľa cenníka (v cenníku označená ako “Poplatok za systém”). 
  3. Pri vytvorení Účtu superadmina na Platforme eMEDIUS si musíte prejsť procesom registrácie. Pred registráciou si starostlivo prečítajte naše ZP.  
  4. Pri registrácii budete požiadaný o poskytnutie údajov o Vašej spoločnosti a určitých osobných údajov superadmina, ktoré sú potrebné na vytvorenie a správu Klientskej zóny. Zaväzujete sa, že poskytnete presné, úplné a aktuálne údaje.  
  5. Pri registrácii Účtu superadmina a vytváraní Klientskej zóny si môžete vybrať Materiály, ktoré chcete mať k dispozícii po prihlásení sa do Klientskej zóny. Neskôr môžete vo svojej Klientskej zóne zrušiť prenájom vybraných Materiálov alebo si prenajať ďalšie Materiály, ktoré sú aktuálne v ponuke na Platforme eMEDIUS. 
  6. Po vyplnení registračného formulára a potvrdení, že súhlasíte so znením zmluvných podmienok a oboznámili ste sa s pravidlami spracovania osobných údajov, si zvolíte spôsob platby a vytvorenie účtu potvrdíte tlačidlom „Záväzne potvrdiť a prejsť na platbu“. 
  7. Ak ste si zvolili platbu platobnou kartou, tak Klientska zóna spolu s Účtom superadmina bude zriadená a dostupná hneď po zrealizovaní platby. Ak ste si zvolili platbu prevodom na účet, tak Klientska zóna spolu s Účtom superadmina bude zriadená a dostupná hneď po kliknutí na tlačidlo “Záväzne potvrdiť a prejsť na platbu”, pričom platbu na účet uskutočníte dodatočne na základe predfaktúry, ktorú nájdete v Účte superadmina v sekcii “Faktúry”.  
  8. Do Klientskej zóny sa dostanete prostredníctvom Účtu superadmina (na Platforme eMedius nazývaný aj “Firemný účet”), do ktorého sa po prihlásení na portáli emedius prepnete z Vášho “Osobného účtu”.  
  9. Účet superadmina Vám umožňuje prístup do Klientskej zóny. Po prihlásení do Klientskej zóny môžete spravovať svoj Účet superadmina, vytvárať nové Účty superadminov, vytvárať Klientske účty, priradzovať účtom Materiály a robiť iné úkony, ktoré umožňuje technické riešenie Platformy eMEDIUS. Tieto úkony sú spoplatnené podľa platného cenníka (viac viď Článok III. bod C. týchto ZP).

B. Možnosti Klientskej zóny

  1. Ak ste naším Partnerom, tak:  
    1. máte kontrolu nad počtom Klientskych účtov a Účtov superamdinov v Klientskej zóne a môžete ich zriaďovať, administratívne spravovať, archivovať a rušiť; 
    2. môžete využívať Platformu eMEDIUS na distribúciu svojich Materiálov a rozhodovať o ich množstve a obsahu na Platforme eMEDIUS;  
    3. máte plnú kontrolu nad pridávaním a editovaním vašich Materiálov; zodpovedáte za to, že vaše Materiály a ich využitie, vrátane zverejnenia, v Klientskej zóne nebudú porušovať práva tretích strán, vrátane obsahu, zvukového, obrazového a zvukovo-obrazového materiálu a URL adries umiestnených vo vašich Materiáloch smerujúcich na iné webové lokality mimo platformy; v prípade porušenia tejto povinnosti ste zodpovední za škodu, ktorá by nám vznikla v priamej alebo nepriamej súvislosti s porušením tejto povinnosti; 
    4. máte nárok na technickú podporu zo strany eMEDIUS; 
    5. máte právo požiadať o opravu Platformy eMEDIUS v prípade jej nefunkčnosti; 
    6. máte právo informovať podľa vášho uváženia tretie osoby o vašom využívaní Platformy eMEDIUS; 
    7. môžete používať grafické podklady / infografiky umiestnené na Platforme eMEDIUS na vaše marketingové účely a komunikáciu s verejnosťou, pričom vždy musíte uvádzať, že tieto informácie pochádzajú z Platformy eMEDIUS; 
    8. vyhlasujete, že ste oboznámený a súhlasíte s deklarovanými funkcionalitami platformy eMEDIUS. 

    C. Administratíva účtov

    1. V Klientskej zóne môžete vybraným Klientskym účtom priradiť rolu  superadmina. Zriadenia a cedenie Účtu superadmina je spoplatnený mesačným poplatkom podľa platného cenníka. 
    2. V Klientskej zóne môžete vytvárať Klientske účty. Vedenie každého Klientskeho účtu (aktívneho, ale aj archivovaného) je zvlášť spoplatnené mesačným poplatkom podľa platného cenníka. 
    3. V Klientskej zóne môžete jednotlivým účtom priraďovať vlastné Materiály, ale aj Materiály eMEDIUS. Vlastné materiály priraďujete Účtom superadmina a Klientskym účtom bezplatne. Priradenie Materiálov eMEDIUS Účtom superadmina a Klientskym účtom je spoplatnené podľa platného cenníka.  
    4. Poplatky za priradenie Účtu superadmina, vytvorenie Klientskeho účtu a priradenie Materiálov budú vyfakturované v prvý deň kalendárneho mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom ste dané úkony v Klientskej zóne vykonali. 
    5. Priebežný stav fakturácie za prebiehajúce fakturačné obdobie ohraničené prvým a posledným dňom kalendárneho mesiaca viete prostredníctvo Účtu superadmina sledovať v “Prehľade aktuálneho fakturačného obdobia” v sekcii “Faktúry”.

    D. Vystavenie faktúry

    1. Splatnosť faktúr na Platforme eMEDIUS nastavená na 13 dní, ak sa zmluvné strany (hoci aj ad hoc) nedohodnú inak.  
    2. Nie sme platcom DPH. Pokiaľ by sme sa počas trvania tejto zmluvy stali platcom DPH, pripočíta sa k akejkoľvek cene služby/plnenia dohodnutej/tého v tejto zmluve aj príslušná sadzba DPH. 
    3. Faktúra Vám bude zasielaná prostredníctvom emailu (ako príloha v .pdf formáte). Zmluvné strany sa s prihliadnutím na § 32 ods. 3 zákona č. 431/2002 Z.z., v nadväznosti na § 71 ods. 1 písm. b/ zákona č. 222/2004 Z.z. dohodli, že podpisový záznam eMEDIUS  bude na elektronickej faktúre vo forme scanu jeho pečiatky a scanu jeho podpisu. Takto vyhotovená faktúra sa zmluvnými stranami bude považovať za vierohodnú a spĺňa v celom rozsahu podmienky platného účtovného dokladu v zmysle § 10 zákona č. 431/2002 Z.z.. Tieto dokumenty budú zasielané na adresu Partnera uvedenú v záhlaví tejto Zmluvy alebo importované do klientskej zóny Partnera (v časti administrácie platformy).
       

Článok IV. - ODSTÚPENIE OD ZMLUVY A REKLAMÁCIE

A. Odstúpenie od zmluvy 

  1. Môžete odstúpiť od Zmluvy o službe v súlade s príslušnými ustanoveniami platných právnych predpisov Slovenskej republiky. 
  2. Ste oprávnený odstúpiť od Zmluvy o službe len v prípade, ak je eMEDIUS v dôsledku svojho zavineného konania v omeškaní s poskytnutím Služby o viac ako jeden mesiac. Pred odstúpením od Zmluvy o službe z tohto dôvodu ste povinný poskytnúť eMEDIUS dodatočnú lehotu na plnenie trvajúcu najmenej pätnásť (15) dní odo dňa poskytnutia tejto dodatočnej lehoty. 
  3. eMEDIUS je oprávnený odstúpiť od Zmluvy o službe, ak podľa jeho zodpovedného posúdenia porušíte svoje povinnosti a záväzky podstatným spôsobom. eMEDIUS je tiež oprávnený odstúpiť, ak službu zneužijete, umožníte jej využitie tretej osobe v rozpore s podmienkami, alebo ak službu používate takým spôsobom, že je to podľa názoru eMEDIUS: 
    1. v rozpore s účelom Služby, 
    2. v rozpore s dobrými mravmi, 
    3. v rozpore s hospodárskymi záujmami eMEDIUS, 
    4. spôsobilé poškodiť alebo ohroziť dobré meno eMEDIUS, Služby alebo iného produktu eMEDIUS, 
    5. alebo ak ste v omeškaní s úhradou ceny služby po dobu viac ako 45 dní. 

    B. Uplatnenie reklamácie

    1. Snažíme sa, aby ste boli s poskytovaním Služby spokojný. Máte právo vznášať akékoľvek sťažnosti na poskytnutie Služby (ďalej len "Reklamácia"). 
    2. Ste povinný poskytnúť eMEDIUS potrebnú súčinnosť pre vybavenie Reklamácie. Ak neposkytnete požadovanú súčinnosť, lehoty na vybavenie Reklamácie sa predlžujú o čas, v ktorom ste neposkytli súčinnosť. 
    3. Reklamovať môžete iba Službu objednanú, zakúpenú a zaplatenú u eMEDIUS. 
    4. Ak Služba nebola poskytnutá v súlade s podmienkami, máte právo ju reklamovať u eMEDIUS prostredníctvom e-mailu na kontaktné údaje uvedené v Čl. I ods. 1. 
    5. Reklamačný servis zabezpečuje eMEDIUS. 
    6. V Reklamácii je potrebné jasne a zrozumiteľne uviesť predmet Reklamácie. eMEDIUS vám vydá potvrdenie o uplatnení Reklamácie prostredníctvom e-mailu. 
    7. Reklamácia musí obsahovať: 
      1. informácie umožňujúce vašu identifikáciu, 
      2. vaše požiadavky, 
      3. údaje týkajúce sa konkrétnej skutočnosti, voči ktorej Reklamácia smeruje. 

Článok V. - PRÁVA A POVINNOSTI V PRÍPADE, AK STE SPOTREBITEĽ

A. Odstúpenie od zmluvy

  1. Tieto ustanovenia sa uplatňujú, ak ste si založili účet ako fyzická osoba – nepodnikateľ, kedy máte postavenie spotrebiteľa. 
  2. Ak si objednáte v eMEDIUS akúkoľvek Službu, ktorú poskytujeme, dochádza medzi nami k uzatvoreniu Zmluvy o službe, ktorá sa uzatvára na diaľku podľa právnych predpisov vzťahujúcich sa na ochranu spotrebiteľov, a to prostredníctvom jedného alebo viacerých prostriedkov diaľkovej komunikácie, najmä využitím našej Platformy. 
  3. Poučenie o práve odstúpiť od Zmluvy o službe:  
    1. Môžete odstúpiť od Zmluvy o službe aj bez uvedenia dôvodu v lehote do 14 dní odo dňa uzavretia Zmluvy o službe. Odstúpenie od Zmluvy o službe zo strany eMEDIUS sa riadi čl. IV týchto ZP. 
    2. Na odstúpenie od Zmluvy o službe môžete použiť Vzorový formulár pre odstúpenie od Zmluvy o službe, ktorý tvorí prílohu č. 1 týchto VOP. Rovnocenná k vyplnenému formuláru bude akákoľvek iná písomná forma odstúpenia, z ktorej bude možné jasne identifikovať vás (meno, priezvisko, adresa), vaše rozhodnutie odstúpiť od Zmluvy o službe a vo vzťahu k akej Službe odstupujete (vrátane dátumu jej objednania). 
    3. Ak sa rozhodnete odstúpiť od Zmluvy o službe, zašlite odstúpenie eMEDIUS najneskôr v lehote podľa písm. a/ tohto odseku, a to:
      1. emailom na: office@medius.sk, alebo
      2. poštou na adresu sídla eMEDIUS uvedenú v čl. I ods. 1 týchto ZP. V tomto prípade sa lehota na odstúpenie považuje za zachovanú, ak je odstúpenie podané najneskôr v posledný deň lehoty na poštovú prepravu eMEDIUS. 

      B. Uplatnenie reklamácie

      1. Môžete si u eMEDIUS uplatniť Reklamáciu postupom podľa čl. IV bod B. týchto ZP. Ak uplatníte Reklamáciu, eMEDIUS vám najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia Reklamácie vydá doklad o jej vybavení. 
      2. Ak nie ste spokojný so spôsobom, ktorým eMEDIUS vybavil vašu Reklamáciu, alebo ak sa domnievate, že eMEDIUS porušil vaše práva, máte právo sa obrátiť na eMEDIUS so žiadosťou o nápravu. 
      3. Ak eMEDIUS vybaví vašu žiadosť zamietavo alebo ju nevybaví do 30 dní odo dňa jej odoslania, máte právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu, napríklad na Slovenskú obchodnú inšpekciu alebo iný subjekt alternatívneho riešenia sporov, ktorý je príslušný riešiť spory v oblasti činnosti eMEDIUS. Bližšie informácie o alternatívnom riešení sporov prostredníctvom Slovenskej obchodnej inšpekcie nájdete tu. Informácie o ďalších subjektoch alternatívneho riešenia sporov sú zverejnené tu
      4. eMEDIUS si vyhradzuje právo na voľbu spôsobu vybavenia Reklamácie.
         

Článok VI. - SPOLOČNÉ A ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA

A. Zmena ZP 

  1. Tieto ZP sme oprávnení kedykoľvek zmeniť, odvolať a nahradiť, alebo odvolať bez náhrady, či ukončiť ich platnosť. 
  2. Ak nestanovia tieto ZP inak, nie sme Vám povinní takú skutočnosť podľa časti A. ods. 1. tohto článku oznamovať. 
  3. Ak nestanovia tieto ZP inak, zmena alebo nahradenie ZP sa nebude dotýkať zmlúv, ktoré boli uzavreté pred účinnosťou takej zmeny. Zmluvy sa v takom prípade riadia podobou a znením ZP platných a účinných v okamihu, keď bola Zmluva uzavretá. 
  4. Môžeme určiť, že zmena ZP alebo ich nahradenie, bude aplikovaná aj na Zmluvy, ktoré boli uzavreté pred účinnosťou takejto zmeny alebo nahradenia. V takom prípade Vám nové znenie ZP zašleme výhradne na Vašu kontaktnú e-mailovú adresu, a to najneskôr jeden deň pred účinnosťou nového znenia ZP. Ak nebudete s novým znením ZP súhlasiť, môžete od Zmluvy odstúpiť do 5 dní od doručenia nového znenia ZP.

B. Dostupnosť ZP

  1. Platný a účinný text ZP budeme vždy uvádzať v Platforme eMEDIUS. Ak nestanoví tieto ZP inak, nie sme povinní Vám zasielať aktualizovaný text ZP. 
  2. ZP v znení platnom a účinnom dostanete v okamihu uzavretia zmluvy do svojej e-mailovej schránky prislúchajúcej k e-mailovej adrese, ktorú ste zadali.


Pravidlá platné a účinné od 01.01.2024